Na raskrsnici Bulevera cara Lazara i ulica Zorana Đinđića, odnosno Stevana Musića, postoji višegodišnji problem zbog nedostatka semafora kojim bi se regulisao saobraćaj.
Ja sam već jednom komentarisala ovu informaciju pre nekog vremena. deset godina prelazim tuda svaki dan dva puta i više puta mi je život bio ugrožen nepažnjom vozača koji su divljali, a ja sam veoma pažljiva u prelasku, tako da nije stvar u frekvenciji pešaka nego što može da se završi smrtnih ishodom zbog nesavesnih vozača-
Ajde dule skloni se. Ko ide iz z đinđića da skrene desno pa onda levo? Ako sreneš desno ideš na kej. Protraćila sam pola mladosti na ovoj raskrsnici čekajući da skrenem levo.
Ovde uglavnom vidim komentare ljudi koji se priklanjaju sili. Dodavanjem gasa kako bi se pešak motivisao da ne kroči na prelaz. Ja jesam za semafor na svakih 20 metara. Kome ne odgovara neka ne vozi. Živeti se mora, voziti se ne mora. Trebalo bi svakom vozaču u Srbiji oduzeti pravo vožnje na godinu dana, da se podseti kako je to biti pešak. Da doživi situacije eventualne. Da pročita sudske slučajeve i posledice udara pešaka na ostatak života vozača. Veliko je nevaspitanje vozača u Srbiji, koje potiče iz porodice. Potiče od onoga "ja ću preko reda" pa do naučenog "uzmi ti sebi sine parče, šta te briga za druge".
To se prenosi i u politički život, a ne ispravlja se do kraja života. Zbog toga treba stegnuti saobraćaj i van svake mere, dok se ne dotera u tokove. Znam vozače sa kojima je uživanje sesti, jer nikada ne pokažu želju da "pobede u saobraćaju" i stignu prvi do semafora.
Snimati kamerom svaki prelaz, kamere montirati od kazni vozačima, oduzimatio vozilo na mesec do 6 meseci kao sredstvo izvršenja prekršaja, davati ga u javni najam ako vozač ne plati otkaz.
1) Kružni tok nikako. On se pravi zbog vozila a ne zbog pešaka. Saobraćaj iz S. Musića i Z. Đinđića je beznačajan. Ko tu hoće da skrene levo može da ustvari skrene desno pa onda levo (ako ide iz Z. Đinđića) ili da ide kroz M. Gorkog ili Radničku ako ide iz S. Musića. Isplanirajte malo put ljudi, a ne ono idem do prve raskrsnice pa onda kmečim što sam 3 minuta čekao da skrenem levo.
2) Klasičan semafor nikako. Ovde prilično mali broj pešaka prelazi. Jedino onaj pešački semafor i da onda čekajte minut kad pritisnete dugme jer je prilično debilno stalno seckati saobraćaj zbog jednog pešaka.
P.S. Nevezano direktno za ovu raskrsnicu policija da počne da radi svoj posao - nisi stao pešaku na pešačkom, kazna, a ne kao što se obično dešava da ja (ili bilo ko) stojim na pešačkom i da njih 5-6 prođe dok se ne nađe neki normalan da stane i propusti me (pešaka).
P.P.S. Sve pešačke bez semafora koji idu preko bulevara/saobraćajnica sa dve ili više trake u jednom smeru (Narodnog Fronta, Cara Lazara, Cara Dušana, Futoški put, Braće ribnika, ...) ili ukloniti ili postaviti pešačke semafore
Ovo je ludilo. Jesu svi ovi borci za ljudska prava čuli samo za semafor? Tražite kružni tok ili mostić za pešake! Najbolje bi bilo da imamo semafor na svakih 20 metara...
Za nekulturne sofere u vecini slucajeva Taxiste koji nikad ama nikad ne staju na pesackim da ne govorimo o onima sa sela i brda koji su se doselili prije desetak godina njihov nivo soferske kulture spada pod naendertalce. Rigorozne kazne da vidis kako ce se smirit.
Kakvi semafori treba divljake nauciti reda. Nisu Svabe kulturne jer su Svabe nego su ih mlatarali po novcaniku. Dobro je rekla moja Advokatica ne vredi nista da se svadjas, da prete, da pljuju da pricaju po komsiluku samo kad ih klepnes po novacniku kad moraju da plate to najvise boli Branko. Pusti ti provincializam i price. Najvise ih boli kaze kad moraju da plate nesto tebi ili drzavi.
Šta će im i na onima gore kod raskrsnice sa Stražilovskom i kod menze i kod Fruškogorske prelaze kao muve bez glave, sve jedno da li je crveno ili zeleno.
..semafor da stavite isto na Bulevaru Cara LAzara, ali kod ,,Dino,, parka, kod skretanja za ,, Univer,,. Tamo prolaze i pesaci, a i vozila nepropisno skecu.
@VM, pa koristite gradski prevoz, a ne svi autima na posao.
Iskusite kako je ići gradskim prevozom, kao mi studenti.
Nemamo mi svi auta, jer treba podmiriti žedni fakultetski račun.
Student sam, često prelazim na tom mestu i smatram da ne treba semafor. Kao pešak kada naiđem tuda, nikada nisam sreo više od 5 ljudi u isto vreme.
Često pređem bez čekanja, a nekada sačekam do 20ak sekundi. Za 20 sekundi neću nigde zakasniti.
Koliko puta su me TV kamere zaustavile na toj raskrsnici i pitali da li treba semafor i koliko puta smo culi da treba...Kada zavrsimo sa poslom i nesto posle 15 casova krenemo svi kuci sa UNI, treba nam po 10 minuta da se ukljucimo levo ka Limanima.
pa imaju ga kod tehnološkog i kod difa u c lazara i većina studenata prelazi na zeleno samo ako sija kad prolaze ako je za njih crveno oni opet prelaze polako
Samo da dodam - biciklista ima pravo prvenstva u odnosu samo na vozila koja skreću u raskrsnici i time seku pravac kretanja bicikliste. U svim ostalim slučajevima za biciklistu važe pravila prvenstva prolaza kao i za sva ostala vozila - bez obzira da li se nalaze na kolovozu ili iscrtanoj biciklističkoj traci (biciklistička traka nije isto što i pešački prelaz).
Podržavam inicijativu. Može i kružni tok. U nekim špicevima je prava umetnost uključiti se iz Z. Đinđića na bulevar skretanjem ulevo. Pešacima je ipak lakše da pređu ulicu, kada jednom stanu na pešački prelaz, ipak oni imaju prednost. Vozači iz sporednih ulica nekad moraju da čekaju letnji dan do podne.
Ako će biti kao semafor na uglu Temerinske i Šajkaške, bolje i da ga ne stavljaju. Zeleno za pešake se ne pali dok se ne pritisne taster, a kad se pritisne – čeka se 100 sekundi!
Idem peške, kada je lepo vreme idem biciklom na posao, kada je ružno autom... Ta raskrsnica niti je toliko nepregledna niti toliko opasna, a većina vozača uredno stane da propusti pešake. To što ne propusti svaki je deo vozačke kulture, a i da se razumemo - lakše je pešaku da sačeka dva minuta, nego da se zaustavi 10 vozila u koloni i ponovo da krenu da bi propustili jednog pešaka.
Što se tiče biciklista - biciklisti po zakonu o bezbednosti u saobraćaju moraju da siđu sa bicikla i preguraju ga ako prelaze ulicu na pešačkom prelazu koji nema iscrtan i deo za bicikliste.
Ono što je nama potrebno je uvođenje saobraćajne kulture u osnovne škole i podizanje saobraćajne svesti. Pešaci treba da nauče da automobil ne može da se zaustavi u mestu, a vozači treba da nauče da skinu nogu sa gasa.
Kružni tok će mnogo više pomoći nego semafor. Ovo je površinski velika raskrsnica i ima uslova za kružni tok, što vidi i laik a ne neki školovani saobraćajac. Čim je neki problem, daj semafor. Dosta više semafora, semafori samo povećavaju zagađenje životne sredine.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Studenti traže semafor na raskrsnici u blizini keja
Autor: Zoran Strika/foto: Z. Strika
Novi Sad
•12.05.2016.
•09:55 > 14:11
Komentari 19
NSS
Vozač
Najoštrije moguće
To se prenosi i u politički život, a ne ispravlja se do kraja života. Zbog toga treba stegnuti saobraćaj i van svake mere, dok se ne dotera u tokove. Znam vozače sa kojima je uživanje sesti, jer nikada ne pokažu želju da "pobede u saobraćaju" i stignu prvi do semafora.
Snimati kamerom svaki prelaz, kamere montirati od kazni vozačima, oduzimatio vozilo na mesec do 6 meseci kao sredstvo izvršenja prekršaja, davati ga u javni najam ako vozač ne plati otkaz.
dule
2) Klasičan semafor nikako. Ovde prilično mali broj pešaka prelazi. Jedino onaj pešački semafor i da onda čekajte minut kad pritisnete dugme jer je prilično debilno stalno seckati saobraćaj zbog jednog pešaka.
P.S. Nevezano direktno za ovu raskrsnicu policija da počne da radi svoj posao - nisi stao pešaku na pešačkom, kazna, a ne kao što se obično dešava da ja (ili bilo ko) stojim na pešačkom i da njih 5-6 prođe dok se ne nađe neki normalan da stane i propusti me (pešaka).
P.P.S. Sve pešačke bez semafora koji idu preko bulevara/saobraćajnica sa dve ili više trake u jednom smeru (Narodnog Fronta, Cara Lazara, Cara Dušana, Futoški put, Braće ribnika, ...) ili ukloniti ili postaviti pešačke semafore
Bobi
bRANKO
Kakvi semafori treba divljake nauciti reda. Nisu Svabe kulturne jer su Svabe nego su ih mlatarali po novcaniku. Dobro je rekla moja Advokatica ne vredi nista da se svadjas, da prete, da pljuju da pricaju po komsiluku samo kad ih klepnes po novacniku kad moraju da plate to najvise boli Branko. Pusti ti provincializam i price. Najvise ih boli kaze kad moraju da plate nesto tebi ili drzavi.
Dole semafor
Marta
Upravnik semafora
Prilicno dobro opisuje sizofreniju ovog naroda. Ne bih vam dao semafor.
Drum
Iskusite kako je ići gradskim prevozom, kao mi studenti.
Nemamo mi svi auta, jer treba podmiriti žedni fakultetski račun.
Student sam, često prelazim na tom mestu i smatram da ne treba semafor. Kao pešak kada naiđem tuda, nikada nisam sreo više od 5 ljudi u isto vreme.
Često pređem bez čekanja, a nekada sačekam do 20ak sekundi. Za 20 sekundi neću nigde zakasniti.
test
VM
Resavajte nam problem :)
novosadjan
Neko
Jogi Letač
Nikola
Nomad
Idem peške, kada je lepo vreme idem biciklom na posao, kada je ružno autom... Ta raskrsnica niti je toliko nepregledna niti toliko opasna, a većina vozača uredno stane da propusti pešake. To što ne propusti svaki je deo vozačke kulture, a i da se razumemo - lakše je pešaku da sačeka dva minuta, nego da se zaustavi 10 vozila u koloni i ponovo da krenu da bi propustili jednog pešaka.
Što se tiče biciklista - biciklisti po zakonu o bezbednosti u saobraćaju moraju da siđu sa bicikla i preguraju ga ako prelaze ulicu na pešačkom prelazu koji nema iscrtan i deo za bicikliste.
Ono što je nama potrebno je uvođenje saobraćajne kulture u osnovne škole i podizanje saobraćajne svesti. Pešaci treba da nauče da automobil ne može da se zaustavi u mestu, a vozači treba da nauče da skinu nogu sa gasa.
w
munja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H